2 veckor

Nu har vi varit hemma i ca 2 veckor. Har inte haft ork till att blogga bara. Hemkomsten blev ganska omtumlande. Tusentals känslor och tankar snurrade runt i en. Jag var både ledsen och glad. Jag blev glad av att träffa min familj och mina vänner, och det kändes på ett sätt tryggt att vara hemma. Jag kände mig verkligen välkommen hem. Men på ett annat sätt kände jag mig ändå så ensam. Allt var så tyst, och grått och kallt. Och jag skulle nu inte få vara med Jonatan varje dag som jag hade varit i tre hela månader. Det skulle kännas både konstigt och jobbigt eftersom vi kom varandra riktigt nära där borta. Ja, vi fick alltså känslor för varandra. :) När jag kom hem kändes det som jag levt i en dröm. En helt underbar dröm. Jag har förståss mycket minnen kvar från Australien och de kommer jag alltid att bära med mig. Men det allra bästa jag har som påminner om Australien är ändå Jonatan. :)


Kommentarer
Postat av: J

Du är söt!

2009-01-04 @ 02:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0