Vad är en bal på slottet..

PUH! (Inte nallen alltså, bara en utpustning lixom.. ) Har precis kommit hem från en cykeltur. Åhus-Fjälkinge, Fjälkinge-Åhus blev det. Hälsade på min underbarling en sväng. :) Köpte med mig lite jordgubbar som vi mumsade på. Är helt stel i mina fingrar nu så jag tänkte jag kunde värma upp dem lite genom att skriva här.. Riktigt skönt va det faktiskt att cykla. Men motvind är inte något kul påhitt! Ska försöka komma igång med träningen igen tänkte jag.. Ut och cykla, gå eller springa så ofta jag har tid. Alla dagar jag är ledig ska jag iaf definitivt göra det men eftersom det kommer bli mycket jobb i sommar kan det bli svårt.. De dagar jag kommer va på HM ska jag iaf försöka hinna med det ändå. De dagarna blir ju inte så långa som mina Ystaddagar..

Imorgon är det bal på Bäckaskogs slott. Jag o Jonte ska cykla dit en sväng och titta på alla fina par. :) Åh jag minns vår bal som var för ett år sen nu, den va så underbar. :) Jag och Jonatan vi dansade.. Fast vi skrattade mest för det gick inte så bra för oss att dansa.. haha, åh det va så härligt, och han va så fin. Minns hur han sen resten av kvällen hade sin blick på mig... Han gjorde mig så generad, jag kunde inte förstå varför han tittade på mig hela tiden, hade jag spillt nåt på klänningen eller? nej.. kanske han tyckte att jag oxå va lite fin eller..? haha.. Iallafall så tyckte jag mycket om det.. Tänk, nu är det vi två. :)

Nu ska jag äta nåt och heja på sverige i vm-kvalet!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0