Full rulle!

Wohoo! Imorgon ska jag äntligen få träffa min soffa! Tusan va jag saknat henne! Åh va jag saknar att dricka te ur de där bamsekopparna och käka arlas hushållsost med mackor fram till klockan 5 på morgonen.. :)

Imorgonkväll ska jag på vernissage på Barbacka. Mathilda ska visa upp sitt projektarbete. Ska bli roligt! :) Hon är duktig hon. Nu är det mer än ett år sen vi hade vår visning där. Inte klokt va tiden går fort! Oj va kul det va! Jag älskade att arbeta med visningen. Fy va bra vi va jag, jessica o malin. :) och alla modeller! Åh va jag vill göra om det! Vi 3 :)

Sen är det tänkt att jontis ska följa med mig hem. ja se på andra avenyn blir det väl.. ja vi vet att det är ganska fjantigt men har man börjat kolla så.. :) och sen på onsdag ska jag träna på 2 modeller i ystad och försöka rulla jonatans mammas hår igen på kvällen.. :)

Torsdag blir det jobb men fredag är jag ledig! Inte ofta man är ledig en fredag! Då ska jag träna.

Idag har jag jobbat. Och nu ska jag köra ner till sara för att färga hennes hår.

Full rulle!

Ha det gott och kom ihåg, det är den morgontidiga fågeln som hittar masken! :)


Kommentarer
Postat av: Roland

Mycket bra inlägg amanda

2009-03-31 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0