Avokado, Pengar, Håruppsättning o Fotografering

Lång rubrik.. Kände bara för det.. Den sammanfattar det mesta jag har att berätta idag men jag ska ge en förklaring till varje tänkte jag. :) hehe

Avokado: Äter jag just nu. Riktigt gott är det. Nyttigt dessutom. Mamma köpte hem en hel påse. De äts som smör, kan man säga så..?
Pengar: Ska massera friidrottare ikväll= kosing till fickan. PLUS: Att HM ringde precis o ville ha in mig på lördag! TJOHOO=kosing till fickan.
Håruppsättning: Gjorde vi idag med vår nya frisörlärare. Hon verkar bra tycker jag. Roligt att se alla frisyrer vi gjorde. Tror det kommer bli ett roligt år på frisör med roliga moment. Kul med nya lokaler med ju! :D
Fotografering: Fick jag ställa upp på idag. Yes. Jag som hade fått värsta innebrännaren precis under läppen. (!) Men fotografen (bildläraren) lovade att hon skulle ta bort den i Photoshop. hehe. Bilden tog vi i vår nya salong. Jag låtsasklipper Erika. Bilden ska va i Milners skolbroschyr. Kul att de ville ha just mig :) Jag som har utväxt o allt när man ska göra reklam för frisörskolan... Hoppas den inte syns på bilden.. För övrigt ska jag fixa mig nästa fredag på salongen! Äntligen!

image48
 Killdockan med flätskägg



6 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0