MIN POJKE ÄR UNDERBAR!!

Äntligen har jag fått prata med min nisse i telefonen!! ÅH vad jag saknar honom. Grät flera gånger och är fortfarande skakis när jag skriver detta inlägg. Nån med tips på hur tiden ska gå fortare? Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Kommer va så nervös när jag får träffa honom. Knappt våga titta honom i ögonen eller prata...och kanske snubbla över mina egna fötter eller nåt i den stilen.. Men jag vet att  jag kommer vara den lyckligaste flickan i hela världen!
image47

Idag i skolan spelade vi brännboll med frisörettorna och tvåorna. Det va kul. Tog till o med en enhandslyra! Det ni! Det trodde ni inte om mig va? Lyckas man inte med att få iväg bollen med det bredaste dassalocket får man ju ta igen det på annat vis.. :)

Fick även våra nya frisörplatser idag. Det av kul. :) Och nyckelknippan fick tillökning. Så nu innehåller den massor med skåpnycklar.. Tur att jag inte hade fått de då när jag gjorde av med nycklarna..


7 dagar...

Kommentarer
Postat av: lotte

tänk på mig! alexander är alltid iväg i veckorna. hitta nånting att göra så går tiden undan! jag pluggar :) haha!

2007-08-21 @ 10:21:47
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0