Myskväll

Ikväll ska jag ha myskväll med mig själv tänkte jag. Mina kompisar ska ut men efter en hård arbetsvecka orkar jag verkligen inte ikväll. Känner bara för att bara vara. Ta på sig myskläder, poppa en påse popcorn, kolla nån film.. gå en sväng med annie. E ensam hemma ikväll för mamma e och kollar på Rolling Stones på ullevi. :P o pappa e och spelar som vanligt.. så det kommer vara lugnt o skönt här hemma. Just nu e sandra hos mig. Hon står i duschen och ska göra sig i ordning för kvällen. Har precis delat på en pizza. Den va gooo.

Längtar tills imorn. Först får jag träffa niklas. Kladda lite med hans hår. Och efter det får jag träffa min underbarling! Hoppas det blir fint väder så man kanske kan gå ner och bada, med andra ord springa i vattnet, kasta sig och sen rusa upp för att slå handduken om sig och huttra. Sen skulle vi bowla på kvällen med haris tyckte haris. :)

Nu ska jag snart gå och titta på Hej hej sommar. :)
Kram amanda


image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0