Utmanad

Jag har blivit utmanad av Zara82

Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. Jag hinner ofta inte borsta tänderna på morgonen vilket leder till att jag måste ta med tandborste och tandkräm till skolan eller Tova och göra det där...

2. Jag har tagit bort ett födelsemärke på rumpan en gång...

3. Jag tycker inte om att dricka mjölk utomhus...

4. Jag kan knäcka nacken på småfisk... haha

5. Jag är inte allergisk mot någonting

6. Jag drömmer om att lära mig flytande engelska och spanska så jag kan öppna salong utomlands

Nu utmanar jag:

Charlotte , Malin , Erika , Lasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0