Lusselelle

Efter ett mycket gott julbord med Tova-gänget åkte jag hem och tittade på det inspelade BSF-programmet. Lika bra som vanligt, fast K-P skulle ju självklart valt Matilda...! Klockan 23.30 gick jag och lade mig och ställde klockan på 4.30.................. mitt i natten.

Eftersom det inte går någon buss så tidigt fick min snälle far köra mig till Kronfågel. Klockan 6 på morgonen är man inte direkt pigg och rösten va inte heller den bästa hos någon av oss, men det gick. Vi lussade 7 gånger idag. Sista var kl 17. Vi var så trötta och man längtade hela tiden hem till sin säng... Men vi hann iallafall med 2 powernaps mellan gångerna och det  va skönt. :) Samtidigt som det är skönt att det är över nu så kommer man sakna det. Det har varit kul!

Efter lucian gick jag och nisse (!) och tränade på friskis! Och nisse var jätteduktig och kämpade väl! Det bästa är att han kanske ska börja där till nästa termin! Kanske jag kommer få en träningskompis alltså. :)

Just nu sätter han upp 2 hyllor på sitt rum. Den ene är på plats men den andre verkar va knivigare för då och då hör man små:"det funkar ju inte" och "frågetecken, frågetecken...". Hihi. Han e söt. Och händig.  En händig man.

Nu ska jag gå och fråga hur det går.

Tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0