Marsipanmusse

Idag körde vi genrep på vår julshow vi ska göra imorn på avslutningen. Det kommer bli sjukt bra! Synd att man inte får se det själv.. 6.45 ska vi vara på skolan. Visste inte ens att man fick komma in så tidigt.. det får man nog inte i vanliga fall.. inte för att jag skulle vilja det men...

Ikväll ska jag och päronen till Skepparslövs kyrka och lyssna på bror och svägerska. :) Det ska bli mysigt. Julstämningspoäng.

Igår gjorde jag och Ängla marsipanfigurer. Jag försökte göra en musse pigg men min mamma trodde det va en gris.. :P

Attans att jag missar BSF ikväll.. sista programmet ju.. får spela in det...

Nu ska jag fortsätta med religionshemtentan...

Ha det gott mina vänner.

image236


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0