Surkärringar på stan

Igår var jag, nisse och nisses två syskon ute på stan på mellandagsrean. Sjukt mycket mer folk va oxå det! Usch jag får panik på folk. Folk är ju hysteriska! Vilka bråk det kan bli i kassorna alltså! Som när 2 kassor är öppna kan det ibland bli svårt att veta om det ska vara en eller två köer. Så hör man nån surkärringing mala till en annan: "Det är bara en kö ställ dig sist i ledet!" suck...

Jag hittade en billig klänning jag gillade på Cubus. Annars så hjälpte jag mest nisse och hans bror att hitta kläder. De köpte en hel del faktiskt.

Igårkväll hade vi lite julafton igen, fast utan tomte. Det va nästan samma gäng och vi käkade julmat.. Som om det inte räcker nu.. Mår nästan illa av det nu.. Och jag mår inte bättre av att veta att det kommer finnas rester nu i flera dagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0