En rolig onsdag

Oj vilken lång dag det har varit, men mycket rolig! I förmiddags planerade vi inför en julshow vi i klassen ska göra på vår avslutning! Vi har schlager som tema och det kommer bli superbra! Jag älskar schlager :)

Efter lunch fram tills nu testade vi kläder, hår och make-up på 5 modeller till vårt projektarbete. Det gick superbra! Vilka snyggingar vi fick! Vill inte lägga in bilder här eftersom jag vill att ni ska komma och titta på visningen! ;) hehe. Än har vi inte bokat datum, men det är på gång!

Nu väntar jag på bussen hem, där ska jag träna lite inför det muntliga provet imorgon. Vid 7-tiden drar jag in till nisse som jag ska sov hos. Vi ska titta på Bonde söker fru förståss. Det är vi båda fast i! :D Sedan är jag sugen på ett bad.. men nisse säger att deras badkar är för litet för oss båda.. hm, men det ska nog gå, annars gör jag kanske det själv. :) Själv har man inget badkar så då får man ju bada nån annan stans. Har inte gjort det sen vi flyttade för 5 år sedan, så nu tycker jag det är på tiden! :)

Ha det gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malmberg

Halloj!

Dumt av dig att inte lägga upp bilder för jag kan ju inte komma på visningen. Men du får se till att ta många bilder under visningen så jag kan titta lite senare!

2007-11-07 @ 20:04:53
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0