Kl 2 på natten...

...så länge var jag och nisse uppe igår. Det bara blev så. :P

Vi skulle börja på medleyt vi ska ha på vår julshow på julavslutningen. Jag hade lagt över alla låtar på min ipod men sedan kom jag inte längre. Jag kunde inte lägga över dem på hans dator! I nån timme satt vi och försökte men till slut ringde jag min snälle pappa så han fick skicka låtarna till oss på msn istället. :)

Vi gjorde halva medleyt. Tiden gick verkligen fort! Både för att man ville ha det så bra som möjligt och då fick pilla o trixa, och för att det var roligt. "Ah bara en låt till...." Klockan blev mycket o jag började få ångest men nisse sa bara: ah jag brukar va uppe så här länge varje dag... Inte undra på att han försover sig varje morgon med då.. hehe :P

En mycket mysig kväll hade vi :) Jag gillar min nisse.


Imorn är det tjejpartaj hos Malin.
Lördag är det Malmö som gäller med Hm-gänget.
Söndag är det luciaövning och nisse som gäller.

Hejsvej!
image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0