Se upp för 30-skylten!

Oj vad stressigt det blev igår! Jag kan verkligen kalla mig tidsoptimist. 15.45 slutade jag skolan. Då tog jag bussarna ut till Skopunkten och köpte 3 par skor. Sedan skulle jag ta bussarna tillbaka till friskis för att träna kl 17.00. Hade den sista bussen kommit i tid hade jag faktiskt inte kommit de där 7 minutrarna för sent till passet. :P

Efter passet bjöds det påg glögg o pepparkaka. MUMS Och sen så åkte jag in till stan igen o övade lucia.

När jag gick ner mot söder där vi övar kom jag plötsligt att tänka på en rolig sak som hände i ettan när jag gick samma väg. Det var på den tiden vi gick på C4 och vi skulle gå ner till idrottshallen och ha idrott. Det var snöstorm och svinkallt så jag gick med huvan på jackan över huvudet med ansiktet riktat ner mot marken så jag i princip bara såg mina fötter. Jag gick lite bakom mina kamrater. När vi passerat korsningen vid C4 dök det upp 2 svarta stolpar i mitt lilla titthål. Och eftersom jag var stel som en pinne tänkte jag: "ah, jag går emellan dem". DONK!!! Jag hade visst slått huvudet i 30-skylten!! När jag fattade det vek mina ben sig och jag satte mig ner i snön! Magen vände sig ut o in på mig och jag kunde inte få ut mitt asgarv som jag verkligen behövde, förräns mina vänner vände sig om och frågade vad det va för smäll. :D

Så kan det gå... när amandas hasp inte e på...


Kommentarer
Postat av: Majda

läs & kommentera min blogg :)

2007-11-30 @ 20:01:52
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Mikael

intressant blogg.... kolla gärna in min sida

2007-11-30 @ 20:06:01
URL: http://www.living.se.nu
Postat av: malmberg

tjohooo
kan man inte få se lite bilder på dina nya skor?

2007-12-01 @ 03:01:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0