Läget

Idag blev jag så otroligt glad när telefonen på tova ringde och jag svarade som vanligt: "Välkommen till Tova det är Amanda." Som svar får jag ett glatt "Hej amanda det är nisse!" Sedan visade det sig att han stod utanför tova och ville äta lunch med mig! En mycket trevlig överraskning! Jag älskar överraskningar! Och jag älskar nisse! :)

Imorn bär det av till Granada. Japp, ni hörde mig, nu e det faktiskt dax för att se Lasse Stefanz. Är mycket förväntansfull! :)

Ska oxå jobba på HM imorn så det blir till att gå upp tidigt imorn med..

Och på söndag fyller man Sista tonåret. Man börjar fan bli vuxen! hmmmm... neeejdå.... ;) ingen risk

Nu såg jag precis Jocke Darin sjunga i Lilla melodifestivalen! Superbra e den killen alltså! Han var med i Aida i våras och ska även vara med i Tarzan. Ring och rösta!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0