Plus och minus

Idag kommer Ängla hit!! Längtar jättemycket efter henne! Oj vad vi ska leka! Bäst att jag pluggar innan.....

Har så mycket tankar inom mig nu. Jag vill inte säga precis vad det gäller, men för min egen del känns det bra att skriva om det. För det första är jag arg. Riktigt arg. Jag förstår mig inte på det! Och jag vet att det finns fler som inte gör det. Jag är inte dum i huvudet. Men jag är oxå glad. Det känns bra, lugnt och roligt! Det går framåt och det kommer bli skitbra! Okej jag kanske kan säga vad det roliga handlar om.. :P  Det är mitt projektarbete.-Vår modevisning vi ska ha till vintern! Testade kläder med min ena modell igår. Gick superbra! Imorn ska jag träffa en till. Jag har bestämt datum med andra.. och jag har fixat sång. Kanonbra! Detta är skitkul! Hoppas verkligen det kommer många folk och tittar! Vi har ännu inte bokat datum men förbered er efter jul! :D Jag lovar att jag kommer med mer information senare!

Nu e det dax för plugg...................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0