Snurrigt problem

Har precis tittat på filmen Gladiator. Vi skulle se den på historian men så missade jag det mesta eftersom vi hade invigning då , så jag fick låna hem filmen. Jag har faktiskt inte sett den förut, fast den e rätt gammal men jäklar va bra den va! Riktigt proffsig. Trodde den skulle va långtråkig med bara slagsmål men den va ju riktigt spännande och sorglig.. Japp man blev då lite känslosam.. :P

Idag tog jag bussen till skolan för första gången på länge..Fick gå upp tidigare och märkte hur mörkt det har blivit! Och på söndag ska vi ju ändra klockan. Hm.. få se nu... "på sommaren tar man fram utemöblerna och på hösten ställer man tillbaka dem." Alltså ska jag vrida tillbaka klockan ett varv och då kommer man få sova en timme längre den morgonen. Synd att det inte är måndagsmorgonen.. Det innebär oxå att det kommer mörkna tidigare på kvällen och ljusna tidigare på morgonen. (Fast sen kommer det bli mörkt nästan alltid i alla fall, hur vi än vänder och vrider på klockan...) Så där ja. Då har jag redat ut det. Det där tog längre tid att skriva än vad det tog för er att läsa kan jag säga! :D Jag är alltid lika envis med att få klarhet i detta problem. Är det någon som nu sitter och garvar åt mig för att jag ändå har tänkt fel så kan ni ju försöka förklara för mig! :P

Flyg som fågeln mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Elle

Riktigt snygg layout du har, amanda!

2007-10-25 @ 18:47:58
URL: http://subtlekiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0