I skolan

En lagom rolig dag idag. Hade historia för inte så länge sen. Ganska kul men har man den snörvlande näsan som jag har just nu så vill man helst bara ligga i en go säng o glo på tv. Vet inte alls vad jag gör här egentligen faktiskt. Vet inte hur många gånger jag fått höra: "vilka röda ögon du har". Tack... :P Är nästan aldrig hemma från skolan eftersom jag inte ofta är sjuk. I alla fall inte feber, i så fall bara förkylning o då pallrar jag mig till skolan fast man e hängig... Är jag nån gång hemma får jag typ panik och ångest för då måste man ta igen saker för man ska fatta nånting när man kommer tillbaka. Usch ja. Fast å andra sidan kanske man skulle bli hemma för att inte smitta ner andra i klassen... mm.. Men det e ju redan så många som är förkylda och sjuka så det e nog lugnt. :P hoppas*

Usch jag e nog trög om jag tränar ikväll.. Jag o Sandra tänkte försöka komma in på Afropowerdancen ikväll istället.. Men så tänker man på alla de killar som dött på fotbollsplanen som varit förkylda.. Jag får ta det jätteförsiktigt för nyfiken som tusan är jag ju på det och dessutom måste jag komma igång med träningen nu för att bygga upp mitt imunförsvar så man inte hamnar i sådana här sitsar. :) Bra tänkt va?! Rätt nöjd faktiskt...

Krya på er alla mina sjuka vänner! :D

Kommentarer
Postat av: ramla

aah ja du har smittat min din djävul! ;) fast jag dör inte av det precis, och du tog det vlä lugnt igår hoppas jag? wiiiho jag har tråkigt i skolan..

2007-09-12 @ 13:27:22
Postat av: ramla

det ska stå MIG wtf, datorn kan inte stava hihihi

2007-09-12 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0