Lådor och korta aftnar

Ja det hade jag ingen aning om vad det var innan jag började frisörskolan kan jag lova er.

En låda ska detta likna:
image68

Alltså man fönar en herre så det ska bli som en fyrkantig frisyr. Nästan som en låda. Nu var detta första gången jag gjorde detta men e ganska nöjd för det. :) Det var till och med roligare än vad jag trodde det skulle vara.

På förmiddagen rullade vi permanent. Slog rekord med mig själv och rullade på 42 minuter. Men skulle å andra sidan kanske lagt en extra stund på att rulla lite tätare.. Jaja. Idag va det farten jag ville ha!

Sedan gjorde jag även en kort afton.
 
Min såg ut så här:
image69 image70 image71
Kort afton=en festfrisyr, lagd med clips och curlers. Lite svårt att få ihop det med både och tyckte jag men det va roligt.
Kolla in ögonen på henne, visst är de vackra?! :P


Imorn ska jag o Sandra gå på Afropowerdance! Det är något nytt de hittat på på Friskis som låter hur kul som helst! Kommer säkert bli många skratt och många bortgörningar. Attans! (Det slog mig precis att jag kanske inte borde ha skrivit detta nu för då kanske ni oxå kommer dit imorn för att spana in när jag gör bort mig!) haha.. Ah va fan, man får väl bjuda på sig själv ibland och släppa loss lite grann?! :D Det e gött. Vi gör bort oss tillsammans. :D

Ha det gott gott folk

Kommentarer
Postat av: zara

har du ingen ritning på hur du gjorde den har mitt prov i februari och vill hitta en kort afton så ja kan öva redan nu.

2008-09-20 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0