Nollning

Idag hade vi nollning på Milnerskolan. Det gick inte ut på som på många andra skolor där de super ner ettorna och liknande vilket jag tycker är fruktansvärt onödigt och hemskt. Nej, på milner gjorde de samarbetsövningar och liknande.. Jag och 3 från klassen hade en station. Där skulle vi göra de så fula i håret som möjligt. Med andra ord använde vi oss av tupering, ruffsiga tofsar mitt uppe på huvudet, HÅRSPRAY och sprayfärg i illgrönt, rött, orange och blått. Det var jättekul och det verkade som ettorna med tyckte det. :) De flesta iallafall men sen fanns det en del som var rädda för oss. hehe!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Tycker jag verkar mycket mycket roligare än att supa sig dyngrak. Jätterolig ide

2007-09-11 @ 06:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0