Personalfest och cykeltur

OJ vad kul det var på personalfesten igår! :) Vi skulle ju gått på Black Jack men det blev inte så. Klockan blev mycket där vi satt o åt Ko-san mat, drack groggar, käkade snacks och snackade skvaller. :P Dessutom ville inte Sara ha 50-åringar flåsandes i nacken på sig. haha! Typiskt, jag som har lärt mig "Inget stoppar oss nu" utantill då när jag skulle hjälpa nisse lära sig den.. :P Menmen, vi hade mycket trevligt inne på vår lilla salong Tova!

image139 Emelie och Sara image140 Emelie och Pernilla
image141 Mari fixar groggar. "Amanda! Ditt glas är tomt!" image142 Och klipper rak(?)lugg på Emelie :)
 image143 Trevligt

När festen var slut träffade jag nisse på Boombar och vi åkte hem till honom och sooov!! Såå skönt va det att få sova ut i morse. Det behövdes verkligen. Vad gjorde jag o nisse sen då? Jo vi gav oss ut på cykeltur! Över 2 mil cyklade vi. Först till Fjälkinge, sedan till Viby, Hammarlund, Söder, genom stan och sen tillbaks till Möllebacken. Vädret? Ja det började ösregna när vi va i Fjälkinge! Så vi va ganska så jätteplaskblöta när vi kom hem igen, trots att vi hade regnkläder. Men oj va gott det va att hoppa in i den varma duschen när man kom hem! Trots regnet va det en mycket mysig cykeltur tyckte jag. Man hade ju trevligt sällskap. :) Träningsvärken man kommer få imorgon e en annan femma! Sen tittade vi på film och åt kinamat :)

image144 Så här såg min utsikt ut nästintill hela vägen till Fjälkinge.. -Nisse flera meter framför mig. Det var faktiskt motvind och jättejobbigt! :P Ja, då funderade jag på vad jag hade gett mig in på och nisse trodde nog att han skulle få hämta mig med bil senare.. hehe.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0