Bilder!

Framkallade mina två engångkameror som legat i lådan hur länge som helst. Fick inte så många bilder vilket va lite synd, men de jag fick gav mig härliga flashbacks! :) Här är några av dem som jag skannade in..

 Här är vi i Torrevieja, Spanien där jag med familj tillbringat de flesta av mina somrar. Vi går längs strandpromenaden in till stan och kvällsmarknaden. Den doften som är i den luften och den värmen som finns där på kvällen är den bästa man kan känna! Ååh vill dit igen!!

 Ängla åker karusell på tivolit, för säkert 10e gången! :D Och lika kul va det varenda gång! Både för henne och för oss som tittade på. :) Mussekarusellen va hennes favorit. Jag vill åka musse... den musse som jag oxå åkte i när jag va lika liten. :)

 Här är vi på vattenlandet Aqualandia i Benidorm som vi alltid brukade åka till. Såå härligt är det där. Högt upp i bergen ligger det med härlig natur och fina bassänger. Här tar vi oss en fikapaus i det gröna. :)

 Jag och Ängla blev bästa vänner när vi va i Spanien! Här busar vi för fulla muggar i leklandet! :)



Och här är 2 bilder från Los Angeles

 Jag och mamma utan för Unsiveral Studios. Såå jäkla häftigt va det där! Verkligen en upplevelse!

 Vi fick bland mycket annat åka på Desperate houswives-gatan! Japp, tro det eller ej! Då följde jag dock inte serien men tog iallafall den här bilden.. ska se ifall jag ser det på tvn när det börjar igen. :)

Trevligt med lite bilder visst? :)

Kommentarer
Postat av: zara

jag vill oxå till wisterialane (desperate houswifes).. Min favvo serie!

2008-04-02 @ 09:25:14
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0