Klass 9c

Ibland saknar jag Sånnatiden. Visst det va mycket skit där som blev sjukt skönt att slippa men man har oxå mycket glada och roliga minnen med sig från högstadiet. Cyklade förbi där igår när jag skulle träna. De har byggt en stor byggnad där som jag tror ska vara ett dagis eller nåt, och de har byggt det precis där vi alltid satt i gräset och väntade på bussen. Ah det va så mysigt o sitta där.. Jag och Kicki var Sånnaskolans sångfåglar som gick runt i korridorerna och sjöng Fell in love with an alien. haha.. Tusan vad jag saknar det! Och när vi klättrade över spjälväggen för att komma in i biblioteket på morgonen för att kunna sitta vid datorerna.. hehe.. Ja mycket knasigheter och pinsamheter fick vi vara med om där. Minns när jag skulle hämta frukt i Blå Hallen och halkade på ett bananskal precis när en viss snygg kille jag spanat in gick förbi...! :P Polenresan var grymt rolig, lika så det traditionella spexet dagen innan jullovet och för att inte tala om avslutningsmiddagen! Så idag kände jag för att lägga upp lite bilder för klass 9c.
 9c, vår sista avslutning  9c, avslutningsbild
 Alex, jag, Carro, Kicki, Vera. Vi ägde. Saknar er!
 Kicki och jag på avslutningsmiddagen. 
 Marcus, en av de bästa lärarna, släpper loss på dansgolvet. :)
 en fjant. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0