Ny personal är bedrövligt!

Ja då har det väl gått en vecka sen jag bloggade sist.. Har verkligen haft fullt upp och sen när jag skulle logga in här om dagen gick inte det. Men nu gick det visst!

Vad har jag gjort sen sist?
+Jag har varit på Johan Glans! :) Han är helt klart den bäste komikern som finns. Utan tvekan. Man satt och garvade hela tiden! Ända från början när han fick sänka mickstativet typ en halvmeter. :P

+Jobbat på både Hm och Tova. Fick jobba långlördag och långsöndag för första gången ute i butik. Lördagen var stressig som tusan! På söndagen fick jag min första besvärliga kund. Jag fick höra att ny peronal är bedrövligt! bara för att jag inte hörde när hon mumlade fram att hon hade hängt undan en tröja. hmf. Kan ju inte hjälpa att hon mumlar när jag är förkyld och halvdöv.. Sen fortsatte hon va hon sur när jag frågade vilket i vilket namn hon hade hängt undan: Gustavsson fortfarande! Ursäkta mig...

+Varit i Malmö med Jessica och Malin. Handlade inte så mycket efetrsom jag nästan precis varit där men en svart klänning blev det och en jeanskjol. Dagens bästa var när vi skulle köpa glassdrinkar i triangeln. Jag beställde först: En glassdrink hallon tack. Så sprang hon iväg o skulle göra den innan Malin ens hann säga att hon ville ha en likadan. Sen såg vi att hon gjorde min drink och sen hällde ut det som blivit över i vasken! Haha. Ni skulle sett hennes min när Malin sen sa: Hej jag vill ha en likadan! hahaha! :D

Sovit hos Sofie. Vi handlade på Maxi, slängde oskars sopor..pantade flaskor. Sen åkte vi hem och åt glass med varma hallon och Arlas hushållsost! inte på glassen men.. :P Ah den e god!!

+Varit ute och festat med Cissi, Lotte, Erika, Marie och Linnéa. Vi skulle bara haft melodifestivalkväll hemma i Cissis lägenhet men vi hamnade ändå på Grand till slut.. 23+. :P haha. Jättekul va det!

+Haft Scrubsmaraton med Haris. i like scrubs.

+Målat naglarna med ängla. Vi har samma färg! :)

+Blivit klar med slutrapporten! Tjohoo! 17 sidor. puh, det va jobbigt.

Japp, nog går loven alltid fort.. :)

Ha en god dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0