Sista svingen

Igår var sista föreställningen med Tarzan. Suveränt bra var det . Helt otroligt. Det kunde inte ha gått bättre asså. Och jag inte kunde ju förståss inte låta bli att böla som en gris.. precis som min bror haha.. det går visst i släkten.. :P Jag är så stolt över honom. Alla var så fruktansvärt duktiga och jag är så otroligt glad för att få ha lärt känna dessa människor. De är underbara människor. Det var så kul att se dem igen. Ja oj vad kramar det blev... :) Love you!

Efter att ha kramats färdigt stack jag till Bjärnum. Helt otroligt att jag hittade! :D fast jag har varit här många gånger.. Jag körde hem till Gurra som hade fest. Fast när jag kom dit låg alla och halvsov i soffan och glodde på tv.. haha. Nu sitter jag på Malins dator och surfar lite.. Hon och Jessica sover förståss.. Det är alltid jag som är uppe först. :P Kan inte somna om när jag vaknat på morgonen och det är så ljust genom fönstret.. :P

Ha en go dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0