En underbar dag!

Onsdagen var underbar!!! Jag är så stolt över mig, Malin och Jessica. Vi gjorde det! Jag är oxå så otroligt stolt över alla modeller. Ni är underbara! Ni var superduktiga! Allting var perfekt. Det kunde inte ha blivit mer lyckat måste jag säga. :) Blir så rörd när jag tänker på det. Det var en helt underbar dag. Så jäkla rolig! Vilken go stämning det va hela dagen igenom. Och utekvällen blev oxå hur lyckad som helst. Efteråt känns det jättetomt... Kommer sakna detta. Tur att vi har en massa bilder från det att njuta av. Ska lägga upp några när vi får internet hemma.. Tack alla människor som kom och tittade! :)

Jo, jag har faktiskt en anledning till varför jag inte bloggat på så länge.. Vi har ju flyttat nu och är än så länge utan internet... Det är dött.

För de som undrar hur det är i det nya huset så är det helt ok. Det är stökigt som tusan och fast man städar så ser det inte bättre ut. Man bara flyttar runt sakerna lixom.. Det är gött med bussarna. De går ganska ofta och man kan sova längre på morgonen. Här om dagen tänkte jag dock att om jag åker in senare varje dag kommer jag sakna klassen att sitta o snicksnacka med innan lektionen börjar som jag var "tvungen" till innan, så kanske ska jag åka in tidigare iallfall? Men så lär det väl aldrig bli så trött som man är varje morgon....

I morse halkade jag med cyklen. Sen missade jag bussen. Så kan det gå... 


Kommentarer
Postat av: zara

är så glad för er och din skull att de gick bra! Så ledsen över att ja missade det. men blir man sjuk så är det inget att göra, ,men så typiskt när ja äntligen var lite ledig. Emil är ju aldrig ledig, han var på teatern å fixade med rekvisitan, därför han inte kunde.. men de kommer säkert fler ggr nu när du fårr smak för de :)
vi var stolta när vi läste tidningen !!!

2008-02-06 @ 10:08:21
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Elle

Hej Amanda!
Härligt att det gick bra för er:) Kunde inte komma, hade redan lovat bort mig tyvärr.
Jag läser att ni flyttat. Vart då någonstans? Lite nyfiken ju:) hihi. Men du får ha det så hila bra, så ses vi hoppas jag. Puss och kram!

2008-02-06 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0