2008

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton igår mina vänner! Det hade jag minsann! Jag, nisse, sofie, oskar, haris och emmy åkte till idas nya etta i broby. En ganska stor etta och mycket fin va den. Vi käkade tacos, med tre sorters köttfärs efter allas behov; blandfärs, nötfärs och vegfärs.. Vi spelade spel, pratmakarna där man ska beskriva ett ord utan att säga själva ordet. Jisses vilket stressigt spel! Alla var så uppe i varv och bara skrek ut vilket ledde till att jag inte hördes. haha! Men riktigt kul va det! :D

Kl 12 gick vi ut och tittade på fyrverkerierna och delade på 2 flaskor skumpa. :) Nisse sköt iväg 2 raketer och jag gillade inte det förståss... (Jag e ju bara rädd om honom..) Men det gick bra så. Tur att det bara är nyår en gång om året... :P Det stod på en löpsedel idag att en 16-årig kille fått en raket i ansiktet.. Så fruktansvärt hemskt... Några hus iväg från oss sköt ett ungdomsgäng en eller flera raketer in i väggen och vilken smäll det blev alltså! Det e ju farligt att vara ute på gatan fast man inte själv skjuter..

Men oj vad fint det är att titta på! :) Och så härligt det är att få pussa på sin underbara pojkvän under alltihopa. :) Hihi.

Bilder finns här----------------------->Bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0