Första natten

Japp då har man sovit första natten i det nya huset. Det är full kaos där kan jag säga er. Man har ingen ordning på nånting. Men det känns bra. Lite vemodigt tycker jag det är, men det är samtidigt spännande och kul att få lite nytt. Att bussarna går ofta är det bästa! Just nu sitter jag i huset i Yngsjö, på golvet med datorn på en stol och skriver. Det enda ting jag har om mig till vänster är en skrivare och en dammsugare. Till höger har jag ett tomt skrivbord och ett element. Så nog ekar det här uppe!

Idag hade vi rep på Barbacka med alla modeller! IMORGON ÄR DET DAX! De var jätteduktiga och detta kommer bli såå bra! :) Ska bli riktigt kul imorgon. Hoppas vi ses då! Kl 19.00


Kommentarer
Postat av: Malmberg

Lyyyyyycka till imorgon vännen! Det kommer säkert gå superbra.

Vi måste snacka lite någon dag. Jag har riktigt bra och hemliga saker att prata om :)

2008-01-29 @ 23:03:59
URL: http://niklasmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0