Idag ska jag vara duktig!

Jag ska plugga och jag ska städa och jag ska stoppa ner alla modellernas kläder i påsar. :P Mitt mål för dagen.

Ikväll bär det av till Österängskyrkan där det är Gospelkonsert. Nisse, Lotte i min klass och hennes syster som jag lussade med i julas är med där och sjunger Halleluja. Ska bli trevligt. Jag gillar Gospel.

Inatt blir sista natten i detta huset. Vi håller nämligen på att flytta till åhus. Här är stökigt som tusan nu kan jag lova. Och ganska tomt. Lite dumt att vi ska flytta just nu, när jag har så mycket med visningen på gång, man vet inte vart man har alla grejer som ska vara med.. Och att man har tusen miljarder läxor att ta itu med oxå.. Och sen ska vi vara utan internet i 1 hel vecka! Hur ska det gå.. Tur det inte blev 4 veckor som det va tänkt från början.. :P

Men det känns bra att flytta. Jag trivs jättebra i huset vi har nu, men att bo i lilla Yngsjö där det inte går särskilt många bussar, det är ganska jobbigt.. Så egentligen hade jag velat flytta med hela huset till åhus. Men jag tror ändå på renoveringen av det nya. :)

 Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0