KLIPPA AV MITT HÅR!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG MÅSTE KLIPPA AV MITT HÅR!!!  Jag står inte ut i långt hår! Jag kan inte göra vid det längre och det bara hänger där och ser dassigt och sletet ut! Det tar en evighet att föna och platta och ja det e bara negativt med det! Det ÄR inte jag att ha långt hår! Imorgon kan det vara dax! Vet dock inte hur jag vill ha det men mycket ska av, så är det bara! Sen måste jag ju färga det med för tusan! Kopparröd. Nisse får kalla mig stoppljus bäst han vill men jag ska bli rödtott! Önska mig lycka till och håll era tummar är ni snälla! :S


Kommentarer
Postat av: lotte

YES! ÄNTLIGEN SKA DET BLI RÖTT! :)

2008-01-09 @ 12:56:45
URL: http://lottenordahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0