Min soffpotatishelg

I fredags var man trött som vanligt efter praktiken. Så jag hyrde en Vännerbox som jag tittade på hela kvällen tillsammans med en påse popcorn. :) Jag somnade i soffan och vaknade 12.45. Fortsatte att titta på vänner till 17.30. Då kom jag på att hela dagen hade gått, fick ångest och gick in i duschen. Sedan kom min nisse. Vi käkade mat, körde till vårt nya hus och tittade lite, åkte och hyrde rysare som vi tittade på sen. Förstår inte varför man ska se på sånt hemskt faktiskt.. men nisse tycker ju det e kul.. att skrämma mig alltså.. :P

Idag fick jag gå upp halv 9 o köra nisse till åhus. Han skulle repa tarzan. Det var jobbigt. Men jag gjorde det och jag trodde faktiskt att jag skulle hålla mig vaken när jag kom hem sen, men nej, jag somnade i soffan igen som den soffpotatis jag är. :P

När jag vaknade visade det sig att Ängla var här! Vi åkte till huset och tittade lite och gick ner till stranden och busade. :)

image256

Kommentarer
Postat av: Åsa

nawe hon e sååå söt!!

2008-01-14 @ 10:48:02
URL: http://upptagen76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0