Mitt år 2007


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har tittat på Lasse Stefanz, smakat på svartsoppa, tagit körkort, varit utanför Oscarsgalan, gått på en catwalk som modell, kört åkgräsklippare, knäckt nacken på småfisk, fiskat upp en ål, skaffat blogg..
2. höll du några av dina nyårslöften? gav inga. glömmer ändå bort dem.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej..
4. dog någon som stod dig nära? inte jättenära.. tack och lov
5. vilka länder besökte du? USA, Spanien

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? En sommar med trevligare väder

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 10/5 tog jag körkort. 1/1 vill jag ändå helst glömma. 29/4 datum som vände allting upp och ner och tillbax som det ska vara.

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Nisse kom tillbaka.

9. största misstaget? Vet inte..
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld tror jag.. bihålsinflammation..
11. bästa köpet? Det va nog en svart mössa. Den använde jag mycket. Bra att ha dåliga hårdagar.

12. vad spenderade du mest pengar på? Vet inte..

13. gjorde någonting dig riktigt glad? Ängla är en riktig glädjespridare!
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Cara mia. Dance Inside. Adventure Final. I wont hold you back now med toto... mfl mfl..
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Totalt sett gladare!
16. vad önskar du att du gjort mer? pluggat. läst böcker. sovit.
17. vad önskar du att du gjort mindre? vet inte..
18. hur tillbringade du julen? hos bror och hans familj

19. blev du kär i år? Ja jag blev nykär igen.

20. hur många one night stands? 0
21. favoritprogram på tv? Lost. Desperate housewives. Bonde söker fru

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej..
23. bästa boken du läste i år? Har tyvärr inte tid att läsa..

24. största musikaliska upptäckten? Aida!
25. något du önskade dig och fick? Nisse. Digitalkamera. iPod

26. något du önskade dig men inte fick? nja..
27. årets bästa film? Vet inte..

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Övade lucia. Åt middag med mina päron och morfar o elsy 

29. de bästa nya människorna du träffade? Aidafolket och kollegorna på hm.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Tights och lång tröja eller klänning. Skönt!

31. vad fick dig att må bra? Familjen, Ängla, Nisse, Vänner

32. vilken kändis var du mest sugen på? Gick på rosa moln efter jag såg Snygg-erik på krstddagarna haha. o just nu har jag en fling med måns visst.. 

33. vem saknade du? vet inte..

34. favoritmånad? Februari, April, Juni.

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte faktiskt så det verkar ju ha varit ett bra år. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0