Påkörd räv!

Igårkväll bar det av till Helsingborg med de flesta i klassen. Jag åkte i Maries bil med Lotte, Mia och Sandra. Trevlig bilresa hade vi och vi hittade dit till slut. (Fast sen fick vi ändå gå en bra bit..) Vi skulle på gesällinformation. Onödigt tyckte jag det var eftersom det var sånt vi redan fått höra flera gånger. Men å andra sidan fick man det mer bekräftat nu så. Annars så satt man mest och störde sig på dumma frågor.. :P Hade jag inte åkt dit hade jag iallafall varit en "fjottis" som vår lärare Per kallade de som stannade hemma. haha.

På vägen hem skulle jag tända lampan i bilen. Precis då körde vi på den stackars räven! Förmodligen klarade den inte sig då vi körde i 110 på motorväg. Efter en halv kilometer kom Mia på att vi kanske skulle stanna. Men det var ju helt omöjligt på den vägen. Lite senare stannade vi och kollade bilen och då hade plasten i fronten gått sönder så den hade ju säkert slagit i där. I 110 km/h! Stackarn... Vi band fast sladdarna under bilen och fortsatte vår färd hemåt. Själv var man hemma vid halv 12 på natten! Ganska trött e man idag kan jag säga....

   

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, stackars den lilla snigelräven. Vi får hoppas att den är död, den pajade ju iaf halva bilen:)

2008-01-17 @ 21:19:50
Postat av: Mia

haha, stackars den lilla snigelräven. Vi får hoppas att den är död, den pajade ju iaf halva bilen:)

2008-01-17 @ 21:20:03
Postat av: Mia

ojdå, du fick två kommentarer med samma innehåll. men det bjuder jag dig på ;)

2008-01-17 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0