Pinsamt på friskis

Trött i armarna har jag precis kommit hem från lite massagejobb hos friidrottarna i åhus. Riktigt tungt va det idag! Men trevligt. :)

Imorn ska jag få träffa min nisse. I tisdags var vi bara och tränade på friskis. Medelpasset va fullt så vi fick gå på skivstång istället. När vi kom in i salen hade alla redan hunnit plocka fram vikter o stepbräda o grejer! PINSAMT! Så vi skyndade oss och trängde in oss bland de andra.. Hela passet kändes helt förvirrat. Vi gjorde en axelövning och jag kände att jag hade för tung vikt där. Efter övningen sa instruktören att vi skulle köra en annan axelövning och började plocka av vikter från sin stång. Så då tänkte både jag och nisse(!) att vi skulle byta till lättare vikter vilket vi oxå gjorde. När vi reste oss upp sen visade det sig att vi skulle göra en övning med vikterna i händerna! Då hade vi ju precis satt på de lätta vikterna vi ville ha på stången och fick alltså köra även nästa övning med de tunga! Så typiskt oss... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0