Registreringsskyltsnummer

Med 4,5 timmars sömn bakom mig sitter jag nu, totalt omotiverad i skolan. Klockan är 7.53 och ingen jag känner har kommit än.. Å andra sidan är det bara en annan från min klass som läser Historia.. och så Jenny. Tjejen som hoppade av frisör när vi gick i 2 an. Hon som när vi började ettan införde en ny lek i klassen. Leken där man först ska hitta bilen med registreringsnummer 001 och sedan gå vidare med 002 och sen ända upp till 999. En riktig evighetslek! Och den gjorde mig helt knäpp. Det var då jag började sitta på den vänstra sidan av bussen så jag kunde se alla registreringsskyltar som susade förbi. Nån gång lånade jag oxå en cykel för att cykla till kvarteret där jag visste att 009 stod. Haha. Idag har jag kommit till nr 141. Jag är inte lika på som förut men ser jag nästa nummer på en bil fortsätter man automatiskt.. :P Någon som har testat leken? Om inte annat så har jag kanske infört den i era liv exakt nu! :P Så när ni ser 001 så kommer ni automatiskt börja med det. haha. Stackars er..

Nu kom Jenny så nu ska jag gå o fråga vilket nummer hon har kommit till. :P

Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0