Snöoväder

Gårkvällen var till en början inte alls på min sida. Jag skulle ta bussen 17.23 och stressade som en dåre i snöovädret för att hinna upp. Jag sprang! Där stod jag sedan tillsammans med två andra människor och en katt i säkert en halvtimme. Då fick jag en knäpp och sprang hem igen för jag hade glömt min mobiltelefon hemma. Jag tänke att jag kunde fixa numret till taxi då med så om jag kom tillbaka till busshållplatsen och de andra inte stod kvar så kunde jag ringa efter taxi. De stod kvar men gav upp ganska snart efter jag kom dit. Själv tog jag på mig alla extra kläder jag hade med mig i feteväskan för jag skulle då inte ge upp! Till slut gjorde jag ju det iallafall efter över en timmes väntan, och gick omunter hem och ringde taxi som sedan tog mig till Åhus. Usch vad arg jag va. Kyla gör mig arg.

När jag väl kom in till stan samlades vi iallafall hemma Sofie. Jag, nisse, nisses bror och hans flickvän Emelie och så Oskar sofies pojkvän. Ja, 3 par alltså. haha... Vi åt kladdkaka och spelade Pratmakarna som vi gjorde på nyår. Mycket kul är det faktiskt. Och stressigt! Och högljutt! :P
Exempel:
Sofie (stressad) : eeeh!! INTE KINES?!?!
Emelie: japan!!

Oskar (ska förklara ordet ruta): Säg kortleksfärgerna!
Nisse (väldigt säker på sin sak) : Spader, ruter, hjärter, damer!!

Ja så tokigt det kan bli i det spelet. Man fick då sig många goda skratt. :)


Kommentarer
Postat av: Elle

Hahah det spelade jag och Johan och ett par kompisar i fredags. det är jättekul ja:)

2008-01-07 @ 13:11:07
URL: http://subtlekiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0