Min helg

Badhuset va härligt! Vi simmade 1000 meter! Jag som aldrig gått på simskola försökte lära mig frisim. Innan sandra sa till mig att jag behövde titta under vattnet för att följa linjen på botten, så hade jag visst kryssat fram tills jag körde in i kanten där det stod en kille och glodde på mig. haha. Pinsamt. :P Det måste ha skvätt ordentligt!



Efter min praktik (som är den sista nu på 2 veckor eftersom vi ska ha stängt för renovering) tog jag tåget ner till Lund. Där träffade jag Malin som kom från sin praktik i Malmö. Sedan träffade vi Gustaf som precis har flyttat in i en studentlägenhet där, och hans kompis. Vi hjälpte till och vek lite tröjor och packade upp hygienartiklar. :) Men mest låg vi i sängen och halvsov. :P

Ikväll är det 70års fest som gäller. 20+50. Guld och glamour-tema. Har inte kommit på vad jag ska ha på mig än.. men det e en annan femma.. Nu ska jag gå och se på vänner. :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0