Rent hus

Fy vad äckligt det programmet är! Mår riktigt illa när jag tittar på det. Hela potatisgratängen va ju helt täckt av ludd! Blää. Man känner verkligen att man måste städa när man ser det, även fast man inte har det lika stökigt som de på tv:n förståss.. :P

Lost var lika förvirrande som vanligt. Men ändå kan jag inte sluta se det. Har man sett det från början måste man ju veta hur det slutar. För nån gång kommer det att sluta, även fast det verkar som det aldrig kommer göra det och att det bara blir svårare och svårare att hänga med.. Ja det är mycket frågor man har när man ser det programmet men det är ändå alltid spännande som tusan. :) Faktiskt. Så sluta mobba mig för att jag tittar på det ok, alla Grey's anatomy-fans. :P

image318 Saknar iallafall min Charlie som drunknade för att rädda alla andra... :(

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, Grey's e ändå bäst !! :D haha!

2008-03-13 @ 20:59:44
URL: http://malinnordkvist.blogg.se
Postat av: eva-marie

Hej Amanda! Här har du ett LOST-fans till. Tyvärr har jag missat halva program lite då och då - då blir det ännu svårare att hänga med kan jag säga... Vem är din favorit nu då - Sawyer?!

2008-03-19 @ 22:39:39
URL: http://metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0