Malmö

Gårdagen i Malmö var hur trevlig som helst. :) Vi hittade båda var sin studentklänning. :) Min va dock en storlek för stor men butiksbiträdet ringde till deras butik i lund och bad dem hänga undan en till mig. (Det är service det!) Sedan när Lotte åkte hem hoppade jag av i lund och bytte klänningen. Åkte ut en snabb sväng till nova med. Bussen tillbaka var sen och efter att ha sprungit ända från där bussen stannade till tåget så stängdes dörrarna mitt framför ansiktet på mig! Så jobbigt! :D Men tåget till h-holm gick efter en halvtimme sedan fanns där ett tåg till krstd som passade därifrån.. :) Så jag hann till salongen där jag ble vidgjord i håret. La i botten och gjorde lite slingor. Gött. Efter det stack jag hem till sofie där jag gjorde en silverschampokur på henne. :P



Imorgon är det fotbollsträning igen! Jäkla tur att träningsvärken försvunnit nu. :P Men jag lär väl inte kunna gå normalt uppe i sthlm sen. Aaah!! Vi ska till sthlm i övermorgon!!! :D Fasen va jag längtar asså! Det ska bli så in i norden roligt! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0