Mönsterfix

Då va man visst inne på sin tredje dag med träningsvärk! haha helt otroligt.. undrar hur det ska gå att dansa ikväll.. men med lite saft i kroppen ska det väl gå.. :P Längtar!

Nu ska jag snart åka till Gittes och träffa min sömmerska. Hon som ska sy min balklänning. Vi hade sån otur så att det mönstret vi skulle beställa hade utgått! Så idag ska vi försöka hitta nåt liknanade. Det ska nog gå bra. Sofie är duktig. Sen ska vi bara beställa tyg och sen är det bara att köra på! Tiden börjar bli knapp känns det som men jag får lita på Sofie som säger att det är lugnt hela tiden. :) Bara att sen ska man fixa skor och andra atteraljer..

Ha en go dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0