Soool

Ah vilket härligt väder vi har idag! Helt otroligt! Sitter med datorn ute på altanen och njuter för fulla muggar. :) Ska nog ta och läsa lite tidningar och kanske börja på den där engelskaboken vi måste ha läst ut. Det är den tredje boken jag har lånat om för de andra varit för tråkiga så denna får jag väl ta och läsa ut. Har oftast inte tid att läsa böcker längre heller och när jag väl har det då är det annat jag vill göra istället.. förut läste jag jättemycket böcker. Det är synd man har slutat med det faktiskt.. ja men var sak har sin tid.

Helt slut i armarna är jag nu. Har masserat friidrottarna idag. Massor ben där man måste gå ner ordentligt i musklerna. Men lite extra cash i fickan är aldrig fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0