cairns

Nu har vi bott 6 natter pa boomerang hostel. trivs bra dar! ska bo dar en natt till. Efter frukosten idag tog vi en tupplur (eftersom vi va sa trotta da vi gatt upp kl 6.45 for att springa i parken, jag tog fetetrappan upp 3 ganger btw!!!) sa blev vi vackta av receptionstjejen som pastod att vi hade sovit alla natter vi hade betalat for. Och nu skulle det in 2 nya tjejer i rummet. Vi sa att vi hade betalat for en natt till och sa sprang hon och kollade pa datorn igen och vi hade ju ratt. Sen skamdes hon och gav oss ett dubbelrum att bo i inatt! Gott! Precis bredvid toaletterna! kanns lyxigt. ;) 

Kanske koper vi till nan natt men vi ska ta oss upp till cairns sa fort som mojligt. Dar har vi fatt jobb pa en gard som verkar jattefin! :)  Dar uppe lar det vara jattevarmt! Det verkar vara jatteharligt dar uppe, barriarrevet och regnskog.. ah jag langtar! :)

Sa nu ska jag o jonatan leta fram det billigaste flyget eller bussen vi kan hitta. buss tar flera dagar sags det men ar man backpacker ar sant smallar man far ta. :P

Vad har mer hant i veckan? vi har varit pa bondi beach. gott som tusan! nastan gatt vilse hem for att spara busspengar. Vi tog oss en krogrunda med vara free drinks-kuponger. (sparar pa alla kuponger man kan fa tag pa for att forsoka leva billigt, precis som snala gamla tanter! ;)) ah den kvallen va saa rolig! :D jonatan ar knapp! har verkligen roligt med honom. :) kommer jag ha mer magmuskler efter denna resan eller?! :D Sen har vi gottat oss i parken, ringt en massa gardar.. igar gick vi pa en pytteliten marknad vis operahuset.. haha.. ja.. och igarkvall kakade vi mackor utomhus da vi bredde smor med en tandborste.. ja.. onodigt vetande men iaf.. :) nu ska jag sluta.

Ma sa gott till nasta gang!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lotte

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Jag saknar dig. PUSS

2008-10-07 @ 20:04:49
URL: http://lottenordahl.blogg.se/
Postat av: K

har du skrivit den här kommentaren i mogis.se blogg?



amanda nr 1 fan

det är verkligen oturligt det som hänt men det är ju bra att du tar tag i det för att återställa det, tur du hade med posten, jag har haft sån otur med posten genom åren, inget jag skickar kommer fram, men du ska inte låta dig bli trampad på! polisanmäl dem för förtal! det dom håller på med är olagligt!



2008-okt-29 kl. 12:48

Blogg: amandasigfridssons.blogg.se/

2008-11-04 @ 03:57:34
Postat av: K

här är länken;

http://mogis.se/2008/october/antligen.aspx

2008-11-04 @ 03:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0