Klassfest!

Imorgon blir det skoj! Imorgon kommer nämligen nästan nästan samtliga från min frisörklass att träffas! Vi ska va hemma hos lotte och sedan blir det utgång! Det ska verkligen bli hur roligt som helst! Det är många man inte har träffat sen i somras.. ((ÅÅÅH det ska bli toppenkul!! och sen måste jag säga att jag tycker väldigt mycket om min underbara pojkvän Jonatan, han ska gå ner o hämta glass nu, som vi ska äta när vi kollar på Prison Break, navla bra serie dedär asså! sen ska jag sova:) hoppas jag kan få lite sömn, och att inte Jonte tar upp all plats i sängen som vanligt. )) Det som är skrivet i parentesen är skrivet av J... :P knäppis...

Japp.


Ha en bra helg.  /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0