Klämd i hissen

Hejsan! Nu ska vi se vad som hänt sen sist ja.. det va ändå inte såå länge sen sist väl, känns inte som det.. Har gjort en ny blogg på blogspot oxå men är inte riktigt färdig med den än så.. :P Men jag tänkte alltså jag skulle gå över till blogspot så småningom..

Nu har jag slutat jobba på HM för denna sommaren. Är nöjd med min insats där faktiskt. Så gott som tomt på varor uppe på uppacket lämnade jag det och så hann jag skicka iväg en massa galgar oxå.. :) Tyckte det va rätt gött att va där uppe faktiskt. Lyssna på p3 och så har man goa tider. Börjar 8 och slutar på eftermiddagen lite olika tider. Dock så slår man sig mycket där uppe eftersom det är trångt med en massa tunga gråbackar med varor som ska packas upp och hästar och vagnar som ska ut i butiken.. Klämrisken är hög om man säger så.. En dag klämde jag till och med mitt huvud i hissen! haha! Gjorde faktiskt rätt ont! :D Fattar inte hur jag lyckades men ja.. skulle in med staplar i hissen som skulle skickas upp utan att jag själv skulle med då.. så hann jag inte backa tillbaka hela vägen.. :P japp...

Så nu är jag tillbax i Ystad och jobbar. Fullt upp varje dag. :)

Förra helgen åkte jag och min underbarling till Ven. :) Hade det jättemysigt. Tältade från lördagen till söndagen och så cyklade vi runt på ön, fast vi fick gå mycket oxå eftersom det va väldigt mycket uppförsbackar... lite fler uppförsbackar än nerförsbackar enligt mig.. :P Badade gjorde vi och åt god mat på kvällen och lyssnade på lite musik och tog en öl och en drink. :)

Idag har jag suttit i bil i ca 10 timmar. Men det va det värt. Har följt med Saras föräldrar och lämnat Sara uppe i Gamleby utanför Västervik där hon ska plugga ett år..  Det kommer bli jätteroligt för henne tror jag. :) Men fy vad jag kommer sakna henne...!! Men tur är att hon kommer hem nu igen till helgen och sen många andra helger till förhoppningsvis.. :) <3

Nu ska jag göra nåt annat. Men ha det gott gott folk!


 Två små flickor i tält på vildmarksläger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0