Utdelning...

Woho! Idag var jag på konserthuset i Kristianstad för att ta emot mitt gesällbrev! :) Fick även en trästav och en bukett med blommor. Mamma och Jonatan va oxå där och tittade. Kändes rätt nervös att gå upp på scenen men det va skönt att Lotte stod bredvid som oxå skulle få sitt. :) Kände mig så otroligt lycklig ändå. Tänk att jag gjorde det! Jag klarade det! På första försöket till och med! Och det känns så otroligt skönt att känna sig stolt över sig själv för något man gjort. Körkortet va en otrolig lättnad när man klarade det, men gesällen, det va ändå 10 gånger härligare känsla. :) Så som jag slet mitt hår, i flera månader. All planering, övning, mardrömmar och gråt. haha! jo men det va faktiskt så.. Hade en riktigt tuff tid då.. Så det är skönt det är över nu. :) Och jag är så tacksam mot alla som stöttade mig igenom det. Alla som trodde på mig.. och som stod ut med mig.. heh.. :P

Hoppas alla myser lika mycket som jag av alla fina lampor och ljus i träd och fönster så här i väntan på jul! Älskar lampor och ljus. :)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0