Mitt år 2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En modevisning, spraytan, teoretiskt gesällprov, klippt min storebror, tagit studenten, gett blod, kört på både en ekorre och en duva, dansat loss på grand i lakan, käkat sushi, åkt till australien, sett vilda koalor och kängrusar, hoppat bungy jump, dykt på det stora barriärrevet, hoppat bungy jump!..
2. höll du några av dina nyårslöften? gav inga. glömmer ändå alltid bort dem.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej..
4. dog någon som stod dig nära? Annie, min lilla vovve...
5. vilka länder besökte du? Australien förståss!

6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Inget jag kan komma på med rak arm.. :)

7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 30/1 4 seasons, 8/5 sthlmklassresa, 9/5 annie somnade in, 5/6 studenten, 8/6 balen, 15/9 Australien

8. vad är det bästa som hänt dig år 2008? Studenten, Australien, Jonatan

9. största misstaget? vet inte
10. har du varit sjuk eller skadat dig? halsfluss och en knuta på halsen...
11. bästa köpet? En bok om slash till min bror. Han blev verkligen glad. :)

12. vad spenderade du mest pengar på? Australienresan. Men det va värt var enda krona!

13. gjorde någonting dig riktigt glad? Krogrundan på free-drinks kuponger i sydney. :)
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Sex on fire, Decode, Shake shake, shake shakea shake it!, Just dance (hur mycket jag än vill glömma den!)
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Totalt sett gladare!
16. vad önskar du att du gjort mer? Sovit.
17. vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat. Fast det va ju bra i efterhand..
18. hur tillbringade du julen? Hemma med päron, bror, zara, ängla, morfar o morbror mange.

19. blev du kär i år? Ja i världens underbaraste kille, Jonatan. :)
20. favoritprogram på tv? Lost. Desperate housewives.(missade ju dock alla program i höstas! snyft) Scrubs!  

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej..
22. bästa boken du läste i år? Haha, lonely planet? :)

23. största musikaliska upptäckten? Tarzan.
24. något du önskade dig och fick? En mysjonte och sex and the city boxen. Dock kan jag inte kombinera dem.. :P

25. något du önskade dig men inte fick? nope
26. årets bästa film? Mamma mia

27. vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jonte bjöd mig på fancy restaurant. :)

28. de bästa nya människorna du träffade? hm.. träffade många intressanta typer i Au...

39. hur skulle du beskriva din stil år 2008? Shorts o linne :) bekvämt!

30. vad fick dig att må bra? Australienresan. :)

31. vilken kändis var du mest sugen på? Ah.. ja jag va kär i fernando torres i somras.. :)

32. vem saknade du? annie

33. favoritmånad? Maj, September, Oktober, November, December.

34. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror inte det så det verkar ju ha varit ett bra år. :)


Kommentarer
Postat av: Dragur

Du glömde sex and the city på tv-favoriterna! :P

2009-01-07 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0