siansdax

Idag ska jag få följa med Emil och Zara på sians. Ska bli spännande. Har inte så mycket förväntningar dock, känns bäst så eftersom man inte vet så mycket om det. Men jag vet att jag har en tro på att allt nog inte har en helt naturlig förklaring.. Vi får se vad som händer där. :) Efter det ska jag klippa emil. :) Zara messade och skrev att han snart förknippas med jesus så.. haha. och en behörig frisör kan ju inte låta sin bror ha en jesusfrisyr? :P

I detta nu befinner jag mig hos jonteponte. Han åkte precis till jobbet. Kvar här ska jag vara en stund innan jag ska åka in till stan. Ska nog se ett Prison Breakavsnitt nu. Fy vad den serien är bra alltså! Helt sjukt. Ja det är nästan så jag inte klarar av att se på den så spännande den är! haha. Vi brukar se det tillsammans men nu måste jag ju fördriva tiden med nåt.. :)

Resten av veckan bli det jobb. Ystad tis, ons, HM tors, och 3 timmar fredag.

Ha det fint.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0