Med andra ord

Helgen i göteborg va toppen! :) Fredagkväll blev det te och mackor med god ost, inte arlas hushållsost men detta blev en god 2a.. :) Mys! På lördagen åt vi semlor till frukost innan vi körde in till stan. (jag körde, sofie visade vägen, vilken utmaning säger jag bara!) Vi lämnade Vilja, den jättegoa bordercollievalpen på Sofies jobb och sen åkte vi spårvagn och strosade i stan. :) När vi kom hem gick vi i skogen med Vilja och senare klippte jag Sofie, hon ska va min fria damklippning på gesällen.. Sen kom deras kompisar och då blev det fest med melodifestivalfinalen och sen annan bra musik.  :) Det va kul att se hur de har det där uppe. De har det jättefint. :) Och det va så skönt att allt kändes som vanligt fast vi inte setts på så många månader, och knappt hörts heller.. :)

Oj va skratt det blev igår! :)  Jag, jonatan, sara och jontes kompis macke va hemma hos mig och hade spelkväll. :) "Med andra ord", Galenpanna och Brainstorm.. :) Med andra ord va roligast helt klart. Riktigt kul va det, haha. :)

Japp, och nu ska jag vara ledig ett par dar. Skönt. :) Nästa helg kommer oxå bli toppen! Då blir det överraskning på fredagen ;) och söndag är det RENT! :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0