usch..

I fredags hade jag en liten överraskning till min Jonte. :) Oj va han har funderat över detta! Haha.. Jag bjöd iallafall honom på Batra & Robin i Bromölla. (Batra är jontes favorit :) ) Vi åkte dit med Lotte och Alexander. Riktigt bra va det! Över förväntan faktiskt. Hade ont i kinderna efter föreställningen.. :P

Rent i söndags va oxå hur bra som helst. Så otroligt bra. Vilken känsla... Jag blir så tagen och berörd av den..

Idag ska jag färga zara och sen öva på sara (uppsättning) sen klippa saras mamma.. Imorgon är det jobb sen klippa jontes kompis macke.. Torsdag ska jag öva kort festfrisyr på lotte. Sen har jag tusen andra grejer som hänger över mig som ett tungt täcke.. Känns riktigt jobbigt nu faktiskt. Jag kommer börja jobba mycket mer nu än vad jag har gjort hittills. Så jag vet tusan hur jag ska få ihop allt. Det finns så mycket som jag vill och bör göra men som jag inte har tid till. Och får jag tid har jag knappt nån ork. Jag är trött jämt, även om jag är ledig och har sovit ut.. Jag känner att jag räcker inte till för min pojkvän och mina vänner... Jag känner inte igen mig själv. Jag har tusen saker att tänka på, grubblare som man är. Planera, få ihop, inte glömma bort.. Ta tag i det och fixa det.. Träningskortet va bortkastade pengar och då får jag ångest för det med.. Jag hoppas det blir bättre snart... För så här orkar jag inte må hur länge som helst... Det är iallafall gesällen som tynger mig mest.. Ska bli så skönt när den är över.. Även om jag inte skulle klara alla moment nu i maj så har jag iallafall kommit en bit på vägen... Jag vet att jag inte är den enda som stressar ihjäl så det är inte lönt jag tycker synd om mig själv.. Men man kan väl få tycka lite synd om alla oss som har en jobbig tid...?


Kommentarer
Postat av: Lotte

Det är skitjobbigt nu, gumman. Tro mig, I've been there. DU ORKAR! Innan allt sitter är det jobbigt, men så fort det gör det så kommer allt gå automatiskt. Efter gesällen kommer du tacka dig själv som jobbat på som fan. Du är duktig! PUSS

2009-03-31 @ 20:56:46
Postat av: zara

jo, det är klart det blir mörkare när man slingar brun. Det fattar jag med. Jag trodde nog inte att de skulle bli så mörkt bara. Men jag vänjer mig säkert.. Annars hör jag av mig..

Kram

2009-04-01 @ 09:13:42
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Niklas

Hej och hå!



Se till att fortsätt kämpa med allting! Jag sitter här i soffan och håller tummarna för dig!

Jag åker nog en sväng till skåne igen precis innan jag flyr landet, då ska jag försöka va duktig och säga hej!

2009-04-16 @ 14:41:41
URL: http://niklasmalmberg.wordpress.com
Postat av: Lotte

Bad update, Amanda. Jag saknar att läsa om dina galna upptåg! :) Ses imorrn!

2009-04-17 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0