toddler

Har precis kommit hem nu. Har varit i tivoliparken och tittat på Ängla och Tilde när de sprang Toddlerloppet. :) Så skoj att se alla söta barn springa för livet, eller som vissa gjorde , totalt vägra :) Ängla och Tilde va jätteduktiga. :)

Snart ska jag åka till Fjälkinge. Ska öva på uppsättningen till gesällen. Hoppas hoppas det går bra idag. Behöver känna att det går lite framåt nu... Bara 3 veckor kvar idag.. ångest.

Sedan ska jag gå hem till jonte och vänta ut klockan till typ halv tolv. Då ska jag köra och hämta dem vid tåget i stan. :) åh vad jag längtar efter min underbarling!

Imorgon är det tandläkaren som gäller, sedan öva på lotte, färga mitt hår (äntligen lite förändring!) sedan hem, sen åka och öva permanent.. jag hoppas jag hinner pussas lite med jonatan mellan varven... :/

Hoppas alla har en trevlig söndag i det fina vädret. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0